RPG MO Translations

Speak about everything.
No Spam!

Re: RPG MO Translations

Postby saints_rivers » Thu Jul 21, 2016 1:07 am

Awsome Margus, I am happy for it! :P

When it gets possible could add my real name "Felipe" linked with my facebook https://www.facebook.com/lipe.rios.92 ?
saints_rivers

Postby RStudios » Thu Jul 21, 2016 1:20 am

Add's saints to FB... j/k
RStudios

Postby Dart » Wed Jul 27, 2016 12:26 am

Is it possible to set english names by default for italian translation? I think that most italian people would like more original names.

Also all things I'm trying to adjust don't save, on reconnecting i keep receiving an interface that says i have to chose between 2 possible transaltions. A server message says: "(number) conflicts were found and need to be resolved. 0 translations were added without conflicts."
ign: lxDrugoxl
Dart

Postby Margus » Wed Jul 27, 2016 1:07 am

Dart wrote:Is it possible to set english names by default for italian translation? I think that most italian people would like more original names.

Also all things I'm trying to adjust don't save, on reconnecting i keep receiving an interface that says i have to chose between 2 possible transaltions. A server message says: "(number) conflicts were found and need to be resolved. 0 translations were added without conflicts."

When you start translating you need to have English translation chosen from the flag ico. Otherwise they will conflict with the cached translations. I only update the cached translations once a week, so the "/translate it" command has the latest ones.
Margus
Site Admin

Postby hidraky » Thu Aug 04, 2016 8:19 pm

Eu tive um problema com a tradução em português, a caixa de presente normal está dizendo que pode vir um presente com o preço a cima de 80 mil moedas, ou seja, + de 80k, e no market eu comprei por 170k já que estava escrito da forma que estava, pensei que valeria a pena :(
recorri a um email, e me disseram que o presente, de certo, deveria estar dizendo que vem um presente a baixo de 80k.
E coloquei em ingles logo após e realmente dizia isso.
Então... vou ganhar meu dinheiro de volta? Jamais compraria algo de 170k por algo de 7k, que foi o caso do que veio pra mim :oops:
Espero que alguém possa fazer algo pra mim, por favor.
hidraky

Postby saints_rivers » Fri Aug 05, 2016 12:44 am

hidraky wrote:Eu tive um problema com a tradução em português, a caixa de presente normal está dizendo que pode vir um presente com o preço a cima de 80 mil moedas, ou seja, + de 80k, e no market eu comprei por 170k já que estava escrito da forma que estava, pensei que valeria a pena :(
recorri a um email, e me disseram que o presente, de certo, deveria estar dizendo que vem um presente a baixo de 80k.
E coloquei em ingles logo após e realmente dizia isso.
Então... vou ganhar meu dinheiro de volta? Jamais compraria algo de 170k por algo de 7k, que foi o caso do que veio pra mim :oops:
Espero que alguém possa fazer algo pra mim, por favor.

Foi um erro, desde já desculpa a confusão gerada. Eu sou saints_rivers o tradutor atual da versão brasileira do jogo.

Diga-me seu nome em jogo, para que eu possa te dar os seus 170k de volta.

Se achar algum erro, críticas e sugestões por favor não se contenha em acessar este link e contribuir conosco:

viewtopic.php?f=12&t=6748
saints_rivers

Postby Baphomet_Abacaxi » Sat Aug 06, 2016 8:08 pm

Hey! I would also like to help with the PT-BR translation! Would that be possible? :D
Baphomet_Abacaxi

Postby Margus » Sat Aug 06, 2016 8:50 pm

Baphomet_Abacaxi wrote:Hey! I would also like to help with the PT-BR translation! Would that be possible? :D

It should be fully translated already. You can suggest fixes to saints_rivers.
Margus
Site Admin

Postby Baphomet_Abacaxi » Sat Aug 06, 2016 10:08 pm

Oh, ok then.
Baphomet_Abacaxi

Postby ikasu » Tue Aug 16, 2016 10:11 pm

ikasu wrote:I need some changes as well

=_=

http://imgur.com/FP0NPXv
RPG MO Swedish translation 100%